" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





hello}
Ahad | 7:01 PG | 1Comment

assalamualaikum....

naaa, pa habaqq ! aku lani toksah duk kira duk cakap Kedah ,toksah nak habaq. taktawww nak habaq kat ampa cena, okay, sebenaqnya aku belajaq kat POLITEKNIK SULTAN ABDUL HALIM MUADZAM SHAH a.k.a POLIMAS , aku bukan paa , dah dapat hat kerajaan kita p je la noh , bersyukur dapat jugak nah aku sambung belajaq. hihi, aku ambik course DIPLOMA KEJURUTERAAN ELEKTRONIK (KOMUNIKASI) , budak lektrik woi woi woi ! ampa apa tau. ahah


kay , depa depa lah hat rajin dok layan karenah aku dekat sini, hahaha , tyrah , meena , erah , sue , kechik , faee , ha depa lahhh , kawan serumah kawan sebilik, kawan sekepala. jangan risau k sayang sayang sekalian , saya berhati hati di tempat orang. harap ni bukan penghujung cerita kami. :p




dahla , tu je kot, banyak dah ni assignment nak kena buat. kboiiii. selamat berpuasa yallzzzz ~