" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





lembut}
Isnin | 2:04 PTG | 0Comment

Assalamualaikum..

Sebelum tu Alya nak nyanyi lagu birthday sendiri pada 10 MAY lepas. hee.

"HAPPY BIRTHDAY TO ME
HAPPY BIRTHDAY TO ME
HAPPY BIRTHDAY
HAPPY BIRTHDAY
HAPPY BIRTHDAY TO ME"

thanks to all sebab wish , ada yang before 10 may tu dah wish , masa pukul 12.00am , and after pukul 12am tu pun ada wish. takhenti henti. aku hargai. even tahun ni takde hadiah , im okay.

"saya okay saya dah besar."

taklupa juga kepada ibu ibu didunia ni. yang dah mengandungkan kita selama 9bulan dan menjaga kita sampai besar.

"seorang ibu boleh menjaga 10 orang anak , dalam 10 orang anak belum tentu boleh jaga seorang IBU" 
"SELAMAT HARI IBU"

sebenarnya hati perempuan ni senang sangat lembut, lagi lagi kalau seseorang yang dia sayang bagi something yang dia suka. Awhh ! kan best macam tu. Kita takmintak , dia bagi. Aku ada jugak la jealous dengan budak budak dekat laman sosial ni, kalau tiba time birthday je mesti boyfriend dorang kasi hadiah or something yang boleh buat dorang happy. alahai , so sweet.



masa birthday tu aku terkilan jugak lah sebab salah seorang adik beradik aku langsung tak wish dekat aku, takpelah , nak buat camana . lumrah hidup. aku sabar . bila tiba birthday dorang aku rasa aku lah orang first yang akan wish.

Tapi aku ni bukanlah jenis suka merungut. Biarlah , benda dah lepas. Bulan mei ? aku tak rasa bulan paling malang untuk aku. ntah ! hari hari menangis. menangis. menangis and menangis. pelik tak? orang selalu tengok aku gelak , senyum tapi dalam hati aku lah yang paling lemah. okay la , aku pun dah ngantok.


Assalamualaikum