" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





I'm Back..}
Khamis | 10:52 PG | 0Comment

"Malik is back , Malik is back ! amacam bro , bestttt" *gaya kl gangster*

sekarang ni bukan nak cakap lah , masing masing berasa diri tu gangster, taiko , pailang konon . HA , KAN DAH KENA ! itu biarlah mereka yang arif selesaikan. okay , sebelum tu.

ASSALAMUALAIKUM...

okay , selama ni aku hilang entah kemana , yang ada fesbuk or twitter tahu lah aku pergi mana. hihi. jeng jeng jeng ! aku pergi kerja . di mana? di aeon sri manjung . kedai apa? kedai makan . nama kedai? suki pedas hot pot. makanan apa tu? steambot. dah lagi lagi?

haha , okay , aku duduk dengan kakak aku sementara tunggu result spm . 2 bulan jugak lah aku kerja. before ni aku takpernah kerja . fullstop ! tapi aku cuba nak kerja . sebab nak tahu camana ayah aku cari duit untuk kitorang . tapi kerja aku takpenat macam kerja ayah aku.

anis , ezza , me , medel
Ting and me
ni je perempuan yang kerja .



 itu lah kerja kitorang masa takde customer. Rindu time ni :')

me , imam , abang afiq , anis

medelina , nabil , me
bob and me
okay , ada seorang lagi . Lelaki . ammar ! aku takde pulak gambar dengan ammar . haha , padahal dialah orang first aku masuk dah kacau aku. haha . sumpah aku rindu dorang ni. aku harap suatu hari nanti aku jumpa dorang ni balik. sekarang , dorang semua dah berenti , termasuk aku. Kome jaga diri kome kat sana , aku kat sini bebaik ja. :') assalamualaikum...