" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





Mak Temah Rasa Sedih.}
Khamis | 7:51 PG | 1Comment

Assalamualaikum....

Haiii... Saya menaip entry ini dengan rasa penuh sayu... mungkin... ahhh ! just 2 weeks to leave all my friends.... I know , even kitorang stay dekat-dekat , mesti punya lah ada yang pergi kerja , duduk dengan kakak, balik duduk dengan atok so whatever lah kan :'(


hmm..... Terima kasih buat jamuan... buat bajuu.... semua tu ... tapi, lepas ni susah , memang susah nak gelak kuat-kuat sampai keluar air mata... takde lagi orang nak tegur. k , rindu semua tu. Astaghfirullahalazimmm.. Ya Allah , dekatkanlah hubungan persahabatan kami walaupun kami berjauhan.



nanti takboleh dah tengok gelagat kawan-kawan . ada yang gangster, ada yang cakap laju , ada yang slow, ada yang senyap , ada yang cakap kuat , ada yang kuat majal orang , ada yang suka usik kawan-kawan . ya Allah , betapa syoknya zaman persekolahan . Dulu pernah jugak cakap "BILA LAH NAK HABIS SEKOLAH NI , TAKSABAR" ya Allah , sekarang perkataan tu macam tertukar "BIARLAH LAMA LAGI SEKOLAH , TAKPUAS JUMPA KAWAN2" tapi hakikatnya , kita dah tahun akhir dekat sekolah tu.


saya berkawan takkira dengan bangsa melayu , cina atau india. semua saya kawann. ya Allah , menitik air mata bila taip . insyaAllah , jika dipermudahkan rezeki , kita jumpa lagi. Saya sayang kawan-kawan saya terutama student 1A1 , 2A2 , 3A1 , 4-5SI :*

P/S : maaf gambar siapa yang tiada , saya amek random ... :)