" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





}
Sabtu | 2:56 PG | 1Comment

Assalamualaikum..

Hah , dah lama tak update blog. Rindu nak update , this is last update for this month , hihi . sebenarnya nak luah dekat sini , nak luah dekat kawan-kawan nanti risau kena ulang balik semula apa semua, cerita dekat sini semua tahu kan. :)

untuk athirah , osya , watie , ayu and syiema .



Thanks , jadikan aku kawan baik korang . lepas ni takde dah dengar korang gelak , ngutuk orang , menangis apa semua . jaga diri baik baik , dah belajar luar jangan lupa aku dekat sini . and jangan lupaaa weh , kalau jumpa aku dekat luar panggil aku "AYE" , aku mesti ingat tu korang , aku minta maaf if selama aku kawan dengan korang aku ada buat korang terasa ,  :) lastly , semoga semuanya berjaya untuk SPM tahun ni , selamat berperang :)




untuk classmate 4-5SI (2012)



Koranggggggg ! terima kasih boleh layan kerenah aku dalam kelas , kadang2 aku sakit korang lah yang tolong aku . lepas ni aku taktau siapa nak tolong aku nanti . aku minta maaf if selama aku kawan dengan korang aku terlepas cakap apa semua tau . biasa lah dah marah semua benda nak keluar , tu semua bukan sengaja tapi tidak di sengajakan . semoga korang berjaya dalam peperangan besar ni tau :)



untuk bella , awie , meera , una , miera rani


Hi adik , hahaha , jangan nak adik sangat , aku geli :P weh , aku minta maaf if selama aku berkawan aku tauuu banyak korang terasa . k maaf sangat sangat . lepas ni takde dah nak keluar lepak dengan korang , sedih ah , insyaAllah ada masa kita lepak lagi , and for bella , selamat berperang pada tahun hadapan :) semoga berjaya :) awie , meera and una , selamat berjaya :)