" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





selamat hari raya.}
Jumaat | 10:25 PG | 2Comment

"Selamat hari raya aidilfitri muliaa , ampun maaf dipinta mensuci hening dosa ."

I though ramai tahu lagu ni. 

"wooo ooo balik kampung, wooo oo balik kampung , hati girang "

Selamat sampai ke destinasi saudara sekalian. Semoga perjalanan anda lancar. Amin.

sewamadd awiyy wayerrwww !!!
Yeay ! eCoWx WayeeeRww. Hi , kepada rempit-rempit sekalian. jangan merempit di hari raya. jadi apa-apa siapa yang susah? nak beraya dekat hospital? ==' *tetiba*

ehemmm, dengan ini saya NUR ALYAA BINTI DATO' AZIZI , ingin mengucapkan selamat hari raya. maaf jika ada terlanjur perkataan , terkasar bahasa, terkutuk , termaki , gaduh-gaduh , or ada taksiapa yang takpuas hati? saya mintaaa maaf sangat-sangat. dari hujung rambut hingga hujung kaki. saya tahu saya hanya manusia biasa yang taklari dari buat kesilapan. if ada sesiapa takpuas hati dengan saya harap jangan disimpan . cerita jujur dengan saya. saya terima. terima kasih ;*

sincerely, AlyaaAzizi