" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





hi :*}
Sabtu | 8:55 PG | 0Comment

Assalamualaikum ,

Dengan ini , saya Nur Alyaa Binti Azizi ingin mengucapkan selamat menyambut bulan ramadhan dengan penuh keberkatan ini , :') Maafkan segala salah silap saya selama ini .



Semua gelak tawa saya selama ini bukan lah "FAKE" atau palsu , saya happy . Ya Allah , siapa yang tak puas hati dengan saya ? cepattt , saya minta maaf . :'\ , ah ! setiap manusia taklari dari kesilapan . kenapa hal kecil orang nak pebesarkan , cam takmatang ! Dia mmg talam , yes ! talam , semua nak tiru .... tak habis-habis dengan perangai childish dia . Aku taknak mencarut . Astaghfirullahalazim ......



Maaf kalau saya cakap ni ada yang terasa , sebab saya taknak orang salah faham .Yes ! dia mmg kawan aku , tapi taksemestinya aku tahu segala-galanya . Buat masa sekarang aku taknak dengar cerita orang . Taksukaaaa , Fullstop . Alhamdulillah , Assalamualaikum .....