" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





mimpi.}
Jumaat | 11:13 PTG | 0Comment

k nak cerita pasal mimpi semalam weh , k serious seram . bukan nak kecoh kan , tapi nak kongsi :') Semua serammmm . 

K , cerita tetiba sampai part aku ada kelas tambahan , tusyen dekat rumah saya , besar sangat rumah saya tu , ada 3 tingkat , 1 bawah tanah. bilik ada beratus-ratus bilik , sebab terlalu besar. waktu tu cikgu kitorang datang rumah . semua kawan-kawan saya ada , tapi bukan kawan dari sekolah ni . then dalam masa tu saya dah rasa lain sangat , sebab dalam rumah tu saya tengok ramai orang mati kena bunuh . yang selamat saya , kakak saya , ayah saya dan kawan ayah saya je waktu tu .

Then saya nampak ramai yang kena bunuh tu saya kan takboleh tengok darah . saya lari pergi ke bilik lain . saya cari kakak saya , kitaorang jumpa dekat bilik air bilik bawah tanah , semua ada dekat situ . means kakak saya , ayah saya , kawan ayah saya . yang lain saya taktahu pergi mana . hmm . 

pastu , kitorang lari-lari-lari sampai satu partt tu saya jatuh pengsan dan saya takingat apa-apa dah . *tutup tirai*  kay , then saya terjaga saya pergi cari semua orang . saya pergi balik bilik tusyen . kawan-kawan saya semua dah mati . cikgu saya yang bunuh dia-orang . kejam . saya terkejut saya lari pergi bilik lain . dan lepas tu saya pergi ah cari bilik orang lain , saya penat ah cari bilik , sebab bilik tu ada beratus-ratus . 

saya fedup , tetiba saya terjumpa seorang bayi . saya ambil bayi tu sebab bayi tu menangis melalak gila kuat ah . saya lari dengan dia tetiba saya jumpaa pintu keluar , saya bukak pintu tu , Ya Allah , saya baru nampak cahaya matahari . saya cari semua orang keliling rumah saya dan saya terjumpa budak kecil duduk tepi dinding rumah tu saya tarik dia sebab saya nak ajak lari sekali sebab depan rumah saya tu penuh dengan polis dan orang-orang kampung . and the ending mak saya kejutkan saya bangun tidur.


Saya sempat tanya mak saya , saya mimpi pegang budak kecil 2 orang . Mak saya cakap saya mimpi hantu raya :'3 kay ,

ehem , saya harap mimpi ni bukanlah satu mimpi yang akan menjadi benar . amin :)