" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





taksempurna}
Khamis | 6:44 PG | 0Comment

hai awek hai pakwe. pewitt sikit. ehemmm *hai boleh kenal?* ayat mintak pelempang gunaa kasut saiz gergaziiii tuu . hewhew *gelak orang sekarang. Yeee , siapa sayang saya? Muncung mulut sikit. *eh , ada orang buat lah. tak kisah la semua tu. yang penting ada jugak orang sayang aku kan?

jangan tengokk nametag aku lah :P
Ehem , dengan ini , saya Nur Alyaa Binti Azizi mengisytiharkan bahawasanya SPM lagi 3bulan tolak cuti . Dap dip dup, dap dip dup getar jantungg kuuuuuuuuu *tetiba keluar lagu haiza kan. Ewahh ! WEhwehweh , even dah tinggal 3 bulan aku still weng sana weng sini tauu , biar lah aku . nak tahu tak? aku amek science weh , ya Allah, baru science. tulahh , niat lagi cakap taksuka science. Cikgguuuu , maafkan sayaaa tauu . hikhikkkk.

meeee as a prefect * trollingface.jpg*
bwoommmm bwoommmm ! gedeganggg kebabommm . haa , siapa jatuh motor tu? Ewah , buat gelabah je kan. Pewittttttttttt , hai kak mulut kak tuu hamboiiiii , meh nak letak boommm sikit. dush dush ! aku nak kasi penyepak jee kan. nasib awak jauh oh kakak . Kiki. taklayak kot panggil kau kakak, coz perangai pun takmatang lagi kan. nak couple , buat cara nak couplee. pleasee lah , jangan mainkan perasaan orang . nanti orang tu gilaa separuh mati cinta awak? apa awak nak buat? nak kawin dengan dia?

Maaf sekali lagi kak , kita tak ada niat nak mengata akak. akak yang mengata kita dulu . maaf sekali lagi , akak , fesyen akak sumpah kelakar . macam makcik-makcik yang mulut cabok yang cam mayaikup tu tau , kita tak mencarut dekat akak tapi akak yang buat kita mencarut. kak , maafkan saya , saya disini bukan apa lah kan . akak dah kerja kan? makna nya akak dah boleh berfikiran matang , saya ni budak sekolah lagi kak .

I'm wearing Ju---bahhh !
K lah akak , saya mintak maaf sangat-sangat . sebab akak dah buat saya benci akak . saya bukan benci, tapi saya berdendam dengan akak and boyfriend akak . maaf :')

p/s : maaf jika terasa . saya nak yang saya balikk ! harap maklum . *bukan boyfriend but thing !