" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





My Day :)}
Khamis | 10:43 PTG | 0Comment

Terima kasih kawan-kawan :) kerana buat saya begitu :'( sangat terharu ada kawan macam hampa , kay , aku nak cakap ni "TERIMAAAAAAAAAAA KASIHHHHHHHHHHH BANYAK-BANYAKKKKKK" siapa yang datang haritu :'( taksangka tau takk. Yelah, siapa je nak kawan dengan aku :'(

Thanks biyyy , belikan :'(
Ya Allah , sumpah tak sangka jadi camni :'(

Kay , alya cerita dari first

Bella : aye , khamis ni jum aku belanja makan tau , hang dengan aku je . taknak dengan orang lain.
Aku : yelah , 

Then sampai hari khamis . Aku pun nak keluar lah.

Bella : kita keluar pukul 4 tau .
Aku : okayokay.

Aku nak tidur sebab ngantok lagi pun balik awal kan dalam pukul 1.50 camtu sampai rumah, yelah , balik jalan kaki mmg lah lambat.

Eman : katmana ? dah balik? *padahal jam dah pukul 3.40 petang*
Aku : rumah, dahdah * aku reply pendek coz aku tidur waktu tu*

Then eman call suruh aku bangun , then aku tertidur balik .

4.15 camtu baru la aku bangun , mandi semua , bersiap lah apa lah , sebab bella cakap dia nak datang amek aku . K , takpe lah. Tunggu gila lama .

Sampai laa Bella Mahadi ni yang setelah berjam-jam aku tunggu . Takpela aku text eman

Aku : nak jumpa tak? jumlah . *rasanya camni*
Eman : bb nak keluar pukul berapa?
Aku : nak keluar lah ni.
Eman :oh , nanti dah ada kat resthouse kasitau eh .
Aku : okok :)

Then , sampai je resthouse tengok kereta Eman dah ada . K , msg eman .

Aku : B pun sini lah .

Bella cakap "weh kejap au aku nak g tandas nak terkencing" . Aku pun haa , okay *sambil main Ipad* . Bella datang balik bukak DsLR dia , aku pun buat taktahu . Pastu tetiba bunyi


"HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUU" 


Lewls. Kawan-kawan aku yang nyanyi pandang belakang Ya Allah , eman bawak kek , pilin and Faris :'( Terima kasihh . Aku taktahu nak cakap apa weh . Tetiba je aku nangis :'(

hoooo-hoooo-dohhh nyaa muka aku :'(
Saya tahu boyfriend saya lagi putih . *sigh*
I'm with bellaa , 
Me + You = Bella
I'm With my beloved Friend . Athirah aka Tirex
My Big Familyyyyyyyyyyyyyy-Starrrrrrrrrrr
My PwinCess .
Then bella cakap jum teman aku pergi tandas surau jap , tandas bawah ni kotor , aku pun okay jelah . Naik-naik atas . Amek gambaq pa semua dulu .


Ingat tak ada pape lah , aku pun duduk lah kat dalam balik . Sampai-sampai dorang naik belari-lari . Aku buat taktahu laa. Sofeaaaaaaaaaaaaaaaaaa , dia lah orang pertama yang paling tepung dekat aku


Aku kena bulii .
Ah , 

Ni sebab athirah dia seorang je tak kena lagi :'P
This is Our Day
Si Pembuli
Comelkankan? :'D
Tengok pembuli ni XD
Hantu Tepung
Me-Syima-Sofeaa
Me + You = Iloveyou
With Sofeaaa
That's all .

Thanks to Bella , Eman , Athirah , Sofeaa , Atie , Watiee , Leena ,Syima , Faris and Pilin .
And credit to Atie *as photographer* & Bella , Athirah n Eman coz buat semua ni :) Saya hargai itu .

p/s : Thanks my love-love-love <3