" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





kelemahan}
Jumaat | 9:00 PTG | 2Comment

Setiap orang ada kelemahan masing-masing. Sebelum tu , assalamualaikum . Dengan ini saya Nur Alyaa as known as Alya Azizi yang cung melecung tuu. Hikk . Takpelah tuu . Kemungkinan ada yang terasa dengan saya . Maaf ! saya tak berniat. saya hanya berkawan . Bak kata orang "berkawan biar beribu , bercinta biar satu" Ya , saya ambil ayat tu untuk diri saya .

takeditttttt oooo---keyy !


Siapa yang terasa dengan saya , silaa tweet , wall , comment dekat blog ni. Cepat ! yelah , saya nak minta maaf dekat semua yang terasa . Ampun ampunn . :P okay , saya tak memilih langsung nak berkawan . tapi , saya taksukaa kalau orang tu dia nak kawan dengan saya , just dia je yang boleh keluar dengan saya . :/ saya bukan macam tu, kalau boleh semua orang saya nak berkawan . Tapi , saya takut . 



Saya takut ada kawan yang lagi mendatangkan dugaan bagi saya . Means suka ungkit perkara lama saya . Saya dah tak lalu nak ingat semua tu . Terima kasih untuk kawan-kawan yang sentiasa ada waktu saya senang dan susah :)


p/s : Tolong click SINI , SINI & SINI