" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





hai semua}
Selasa | 9:05 PG | 0Comment

assalamualaikum .

saya Nur Alyaa Bt Azizi , ingin memohon maaf kepada sesiapa yang pernah terasa , sakit hati atau termakan hati dengan kata-kata saya yang tak matang tu. dan , saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada kawan-kawan yang pernah ambil tahu pasal saya dan sentiasa mengikuti perkembangan saya . means kalau saya ada masalah cepat je korang tahu.

Second , saya tak kisah samada semua tu berlaku atas dasar kecuaian saya sendiri , tetapi semua orang takpernah tahu apa yang saya pendam selamani ni. saya hanya dapat membahagiakan semua orang . hai kak , hai adek , hai abang ! saya rasa ddengan abang-abang saya dorang ambil berat pasal masalah besar dan dorang selesaikan , dan hanya tinggal kakak-kakak , dan adek-adek yang suatu hari nanti akan jadi musuh besar kepada saya . beware ! saya taknak orang anggap macamtu , saya nak berkawan dengan semua orang . maaf !

p/s : saya hanya manusia biasa , maafkan saya sekiranya semua tu berlaku disebabkan saya . :'(
ikhlas
alya azizi