" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





ada tak .}
Rabu | 9:52 PTG | 0Comment

Tadi belek-belek blog someone ni , dia cakap " Ada tak kawan-kawan korang , masa dekat sekolah waktu korang nak ulangkaji , buat kerja sekolah yang kena buat dekat sekolah or something yang korang buat berkaitan pelajaran ada je kawan yang suka downkan korang ?" . Jawapan dia "ada , tapi saya tak ambil peduli , dan saya rasa tu semua cabaran bagi saya untuk terus berjaya " . Hah ! mengeluh panjang .

Mesti ada kankan? Jangan terasa , sebab saya menulis ni secara umum . Saya hanya melihat dari blog-blog yang saya search je . Saya suka blogwalking :P Okay , saya rasa waktu sekolah memang saya jahat , saya tak dengar kata , saya takpernah nak belajar bersungguh-sungguh . Hello kawan " dunia dah berubah , zaman dah maju" betul eh? lalala kan aje .


Maaf sekiranyaa ada yang terasa or what .

p/s : saya akan berusaha untuk mencapai cita-cita :P