" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





Tawar hati.}
Isnin | 5:31 PG | 4Comment

*sigh*

"Hello Alyaa, jangan nak tawar hati sangat la kan, fikir dulu sebelum selesaikan" *sigh* . Kiri kanan orang cakap "Alyaa , hang nak apa lagi ? dia dah cukup baik dengan hang ! " *sigh* . Ah ! Kay , cukup , "Hampa ingat aku boleh tahan macam ni ? Aku tawar hati sangat . Dia pernah fikir perasaan aku ? Hampa ada tahu ? Pernah duduk tempat aku ? Kay , aku faham . "*sadface.jpg* 

:'(
*crying* everyday crying ! Kay , I know , I'm not prettiest . Pleasee don't break my heart . I admit it, sayaa amat membosankan . *crying* . Saya tahu mencintai seseorang memang sukar. Tapi, pleasee care my heart fully when you get my all heart. Maaf jika berkata demikian " Lelaki/Perempuan tak lari dari EGO masing-masing" Wallahualam :)