" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





Kawad.}
Isnin | 3:53 PG | 0Comment

Hari-hari kawad. Tension betul lah . Ah ! Selalu sangat dengar budak-budak sekolah aku cakap. Yelah, kawad memutihkan kulit. iTipu. Penat semuanya ada. Akak akak , adik adik , abang-abang jangan tension . Takpee , kita tahun ni last. Tahun depan kita tengok adik-adik kita kawad okay :P Phew.


Saya comel . Apa saya kesah. Kay , gambar ni non-edit okay. Nampak tak nyamuk gatal buat lovebite atas pipi saya. Ehh, tengok jugak . :P Alaa. okay lettuw. Kawad-kawad jugak, kulit muka jangan lupa. Yelah , muka berceloreng nanti siapa nak? Awak nak saya ? Kalau muka saya hitam pastu ada tompok sana sini. Yah ! Saya amat bersyukur.


Oh, ____ juling, engkau nyawa intan payung yang ku cintaaaa. Lalala~ *dancedance*. Muka macam ni? Still ada orang nak. Muka yang hitam tompok lagi mesti la ada orang nak sebabbbbbb tompok tu boleh hilang . Nak petua? Letak gincu dekat tompok tu. Lalala~

p/s: ikut lah petua tu . InsyaAllah boleh.