" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





Hospital.}
Selasa | 6:24 PG | 0Comment

Ya Allah , dah dua tahun akuu tak jejak ke hospital . harini tetibaaaa rinduuu pulak kan? hahaha . Kay , aku masuk hospital tu sebab aku Appendix . Lewls. tak teruk punn .


Paling aku teharuuuuu gilaaa kan . Ramai orang melawat aku tautau ! heee. Family aku , Jiran aku , Kawan ayah aku , Abang aku n the gang . Ehemm *mestilah ada kan :P haha. Kay , masatu kitorang baru jee start couplee 28 March 2010 aku masuk wad 10 April 2010 . Wah , baru berapa hari jee kan? Lewls. Still malu malu lagi. Tambah2 dengan aku pakai baju hospital . Ah ! serupa macam orang duduk tanjung rambutan tauu . :P hahah.

Masa dekat sanaaa , even aku sakit . aku berjalan turun wad bawah sebab nak tengok kawan ayah aku punya anak accident teruk kan. Aku pergi tengok diaa. ayah dia tanyaa "kenal tak ni siapa?" *tunjuk aku* , dia jawab " alyaaa " . tapi suara diaaa serious slow gilaa . yelahh , tempurung kepala diaa sebelah pecah maybee . Now dia dah okayy , :P

Dekat hospital tu ramai laa orang tolong jaga aku act kakak aku & kak eqin *ex abg aku* ah ! kesian dorang . Tapi takpeee , takde laa aku takut sangat kan . :P HIHI . Pastu wad sekali aku tuu ada orang yang masuk surat khabar pasal kena tetak berapa banyak ntah dengan perompak/penyamun . Pape jelah kan. :P

Nevermind lah kan. 3 hari 2 malam jugak lah aku duduk sanaaa . banyak pengalaman best-best. Duduk hospitallah tempat yang paling tenang :>

p/s : Semuaaa sayang aku kan? doakan aku takhadapi penyakit yang kritikal tauu <3 Salam XOXO