" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





dugaan ?}
Khamis | 5:59 PG | 4Comment

Crying again . Kita nak tanya ni siapa nak skype dengan kita malam-malam? Teman kita tidur malam-malam? Siapa nak tanya "dah balik belum ?" masa kita balik sekolah ? Mungkin kita sampai sini saja kan? 2 tahun sebulan. Kita sampai sini saja kan? Taklama. Jodoh awak mungkin bukan dengan saya.


Awak nak tahu tak? Tadi Opah saya tanya pasal awak. Ya Allah. air mata bertakung . Saya penat dengar nama awak . Awak pernah fikir saya ? Ya Allah, mengucap panjang ! Mengeluhhh , sangat terasa . Bella , saya harap awak tak jadi macam saya . Saya doakan itu. 

Saya selalu diabaikan oleh dia. Saya ni siapa? Saya ni cousin awak ? Ye , kita cousin . Tapi jauh sangat. Nenek kita sepupu. Awak dengan saya dah berpupu-pupu. Awak faham? Berkecai hati saya bila awak cakap " Break " . Awak tahu sedalam mana cinta saya . Saya penat . Penat sangat.

fyi : saya sayang awak . :'(