" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





Aku kuat.}
Jumaat | 5:57 PG | 0Comment

Pagi-pagi lagi dah terkejut dengan vibrate handphone. aku terus bangun dari tidur cari handphone aku . Aku fikir msg dari dia , bila aku click read. Ya Allah, bukan dia. hilang semangat aku . terus aku menangis. Pagi-pagi aku dah nangis. oh, dia dah taksayang aku. dia dah ada orang lain. dia dah buat hati aku hancur .

dulu, pagi-pagi dia kejut aku , dia selalu cakap "Morning, bangun-bangun .nanti lewat pergi sekolah pulak." Ya Allah, sekarang? takmungkin ada lagi perkataan yang sama berulang-ulang. Sebelum pergi sekolah mesti aku msg dia. aku sayang dia Ya Allah.

dulu, before aku tidur. dia selalu ajak aku skype. lepas skype mesti otp dengan dia. seronok sangat waktu tu. tapi sekarang siapa nak buat aku camtu? lepastu siapa nak hantar aku , ambil aku pergi sekolah ? Ya Allah, andai dapat ku undurkan masa . aku akan menyayangi dia sepenuh hati. :'( ya Allah, aku mohon padamu dialah jodoh ku ya Allah.