" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





they all perfect for me}
Sabtu | 4:09 PG | 0Comment


My Father & My Mother .

- Hah ! Mereka sempurna bagi aku . Kay , mereka telah mendidik aku dari aku kecil sampai aku besar . Dan mereka tak pernah putus asa dan rasa jemu mendidik aku . Aku sayang depaaa weh . :"> Jangan sesiapa curikkkkk depa dari aku melainkan Allah Taala . :'>


KakLong .

- Nama dia Nor Aqillah . :) Kay , dia kakak sulung aku . Aku selalu gaduh dan tak berpuas hati dengan dia . Taktahu kenapa . :3 Gaduh adik beradik la katakan :P Semoga dia menemui suami yang sempurna dimata keluarga :) Amin.



KakNgah .

- Nama betul dia Nor Aqlili . Susah nak cari nama serupa nama dia . Kay , dia satu kepala dengan aku tapi kadang2 sakitkan hati orang je tahu :3 Peaceee . Kay , lepas habis belajar dia nak kawen , maybeee , aku pun taktahuuu laaa . Ditaken oleh Ewan Kamarudin . 


Abang .

- Muhammad Azim , tulah nama dia . Diaaaa seorang je abang yang aku adaaa . Siapa nakkk ? Haha . Takbolehhh . Ditaken oleh Hidayah .


Dekna .

- Nur Aina . Dia adek aku , aku beza dengan dia 6 tahun . Jarak gila kan ? Kay , even umur dia baru 11 tahun , tinggi dia sama dengan kakak aku yang second tu . Tinggi kan dia :) Aku selalu gaduh dengan dia . biasa laaa , masa kecil dulu aku takde adek , tuptupp 6 tahun ada adekkk pulak :3


DekFiq.

- Dia ni anugerah Tuhan kepada keluarga aku . Nama dia Muhammad Afiq . Aku sayang gila dekat diaaa weh . :'> Dia seorang yang talkactive , hyperactive dan seangkatan dengan nyaaa ! :P Dia beza dengan adik aku yang aina tu punn 6 tahunn . :3


Bieeeeeeeeeeeeeeeeeeee .

- Kay , bieeeeeeeeeee , iloveyouuuuuuuuuuuusooomuch weh ! Jangan tinggal aku eh . Haha :3 *menyampah* . Dia ni singleeeee sape nak ? Sini PM aku <3


p/s : Kay , dorang ni perfect bagi aku laa :P Jangan curikkk dorang dari aku ehh . Aku sayang dorang ni sangatsangatsangattttttttttttttttttttttttttt :3