" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





kenduri arwah.}
Isnin | 12:18 PG | 0Comment

Assalamualaikum .

Sempena Maulidur Rasul ni , saya mengucapkan SALAM MAULIDUR RASUL kepada semua umat Islam . :>

Kay , harini ada kenduri orang yang jaga kitorang dari kecil sampai besar .


Dia yang tengah tuu . Dia lah yang jaga aku dari kecil sampai besar . Dari aku sekolah tadika dia hantar aku pagi-pagi pergi sekolah , tunggu aku balik sekolah . Sampai aku sekolah menengah dia still ada-ada ambil aku juga . :> Kay , baru-baru ni dia kehilangan dua orang yang dia sayang is His father and His brother :'< Kesian kan . Arwah ayah dia meninggal baru 6 bulan camtu laa , then arwah abang dia pula . 


Kay , kitorang dah anggap dia cam family kitorang dah . :> dahh , cukup ! harini kenduri rumah dia ada makanan kampung semua .


Korang ada ? //pfft . Sedap okayy . Semua masak sendiri . Takda catering-catering . Gotong-royong punya kerja .


Maaf , kita memang omeyyyyy :>