" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





K , Kita takpernah penat .}
Selasa | 3:52 PG | 4Comment

Awhh ! Kenapa ada lagi sikap pemalas aku ? K , aku suka tangguhkan kerja . Sebab aku suka berkhayal , aku suka main-main . "Hello , Alya tahun ni awak SPM okay" . Hah ! Selalu dengar ayat ni "Buat yang terbaik , banggakan family" . :'( I will do my best for you all .


Muka innoncent . K , saya suka berharap dapat buat yang terbaik . Tapi , nasib tak menyebelahi . Kita cool je . Gagal pun kita senyum even tengok kawan-kawan perempuan yang lain semuanya hebat-hebat . K , tak dinafikan , dalam kelas tu kita perempuan yang suka main masa belajar . Kfine . 


"Alya , wakeup alya" . Jangan nak berkhayal macam princess okay . Be yourself . "Alya , why dulu exam tak macam ni . K masa form 2 , awak selalu dapat numb 3 , 2 , 3 , 2 , but now number tu jadi lagi besar dari dulu . I knew that yang you sudah besar , tapi jangan besarkan lagi number tu " . Goodluck .

K . Kita takpernah penat dengar kata-kata ni . 

p/s : Doakan yang terbaik buat saya :) Dan saya akan doakan yang terbaik untuk anda juga .