" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





First week school .}
Jumaat | 8:37 PG | 0Comment

First day school , pagi pagi semangat ah ! gila lah kan . Semangat tetap ada . Dengan pakai kasut baru , baju baru , tudung baru . Kain je kain lama . Sebab taknak pakai kain pengawas lagi . So malu . Hihi . //K, aku memang pemalu . Please pecaya baby !


Pst ! Baby face tak saya ? Pleaseee cakap "Alyaaaaa BebyyFaceeeeee" . Haha . K , terima kasih . Masa first day dah sebok dengan ambil buku teks , beli buku tulis and so on lah kan . Berat beg ! Tapi , aku tak merungut //k, ayat minta kaki size 9 . Yeayy ! Aku dapat buku boyfriend aku . Buku score A ICT boyfriend aku . //Jealous tak ? Pleasee be jelly . 


Sila pusingkan kepala anda . Sebab aku comel sangat time ni //TerimaKasihSweetieeePiee . Second day school , baru start pakai baju sekolah kan . Ada sportcheck untuk budak form 5 ! Ah , dah gelabah sebab pakai tudung size S .  //Saya senior ! Last-last cikgu check lelaki je . Menyirap //Sabar.


K , sila terkejut tenguk gambar saya //Peacee . Third day school , semangat la sebab balik pukul 12 kan . Not bad lah kan . K , doakan saya dapat focus in AddMath , P.Akaun , Ict , and subject teras ya . Thanks . Saya ingat cikgu saya cakap "Belajar rajin-rajin" K cikgu . "I WILL DO MY BEST

p/s : Rindu Boyfriend saya . Lalala~