" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





contest time sekolah dulu-dulu}
Rabu | 12:36 PTG | 0Comment

Kay, aku ditag lagi :) thanks

  1.  jadi folower cik anisa
  1. like page ni CuNsite^_~ 
  1. kopy header cik anisa n linkkan ke segment ni...
  1. mesti gambar dengan pakaian sek... (pakaian sukan, kokurikulum lagi menarik)
  1. taq pada 3 org rakan n pastikan mereka tahu
  1. pemenang tempat akan menerima hadiah (jam tangan,  minyak wangi, atau bear) mengikut kesesuain jantina hehehheeh
  1. jgn lue tinggalkan line kat ruangan komen k..
  1. tarikh tutup 16/12/2011



#kay, gambar ni ada kem sejarah , act aku tak dapat pergi tapi disebabkan kawan aku sorang ni ada hal dia takdapat pergi dan aku ganti diaa :) Saya yang hujung kanan dari screen lappy :)


#Second , masa ni merentas desa dekat sekolah . Kitorang suka sangat snapping , coz dats our hobby :D aha. *ayatakutunggangtebalik. Saya yang hujung kanan dari screen lappy :)


#third , waktuu ni pergi perkhemahan kaunseling sekolah , best sangat woo, <3<3<3 gambar ni .


#fourth, hari kokokurikulum 2010 :) shoooooooooooooo funny <3


Tag :

Bubu
Chaie
Qla Ntsha