" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





Smile with the biggest mouth : O}
Sabtu | 9:27 PTG | 0Comment

Assalamualaikum.


Haihai. wee. Pandai berhai-hai bagai dah kan :/ Okay. Saya bosan today. Homework ? Malas nak buat lagi. Sebab esok cuti kan XD ngee. Yahoo ! But , cuti sehari jee. Tak best, neway, bersyukur lah dapatt jugak cuti kan.


Jyeahh ~ 


Masa aku bosan, mula lah aku tak tahu apa nak buat. Duk sini tak kena, duk sana tak kena. Macam-macam lah kan : O 


Homework .


~ bertimbun-timbun chik-gu kasi. But, satu pun aku tak pegang lagi. Kejap lagi aku siapkan lah #yelah sangat an C:


Online .


jyeahh ~ harihari aku online. Tak penat ke ? #penat lah jugak but seronok ! ngee.


okaylah. Mlas nak taip lagi. Nak sambung tidur. Sebab aku bangun awal harini. beybaii <': 


p/s : perkataan "CHIK-GHU" tuu berasal dari kawan cina aku yang bergaduh dengan cikgu aku masa cikgu aku tanya soalan XD sumpah kelakar. (chinnese girl taww ) wee.