" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





#kejam}
Sabtu | 3:18 PG | 0Comment

Assalamualaikum.


hai. so bored today kan ? Okay. Tadi ada lah walling dengan sorang bestie aku ni. Kita bukan walling cam korang ni. Kita main tag name aww. Then , ada lah seorang budak ni ex-classmate aku jugak lah menyirap bagai sebab ruang status dia penuh dengan status aku. Sampai lah dia pun print screen status tu letak kat fb dia. Dia tag kan kat kitaorang. #sial kan.



Ini member aku yang punya status.


Ini status aku. #sengal kan.

Apa yang dia ni tak puas hati pun aku tak tahu. Then ,aku buat status baru lagi aku cakap : P



HAHA. nahh #ejat. Hang letak kat fb aku letak kat Blog XD deal ? hahaha. XP