" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





Asyik-asyik aku je yang kena,}
Jumaat | 12:11 PTG | 0Comment

Assalamualaikum.

hai. Dahlama tak update kan. Yelah. Laptop aku rosak. Virus banyak. Aku jugak terseksa online dengan Ipad. Tupun tak best sebab aku takboleh tenguk game aku. Dah jadi apa pun aku taktahu.

Okay. Semalam cikgu masuk kelas but tak mengajar. Classmate aku tahu kot yang cikgu ni if dia tak mengajar mesti dia selalu sembang XD. Kalau dia sembang mesti aku yang kena. Pelik betul.

Let's start. +mcm nak menyanyi pulak.

Depa sembangsembang then aku terdengar cikgu cakap.

Cikgu : Saya tak tahu pape. Yang saya tahu ada orang kongsi air je. #act,masa merentas desa tu  aku ada kongsi air dengan afiq & eman. dengan afiq tuu aku rasa cikgu taknampak sangat. XD yang eman ni ha cikgu nampak kot. Sebb dia bawak lari air aku. hrr~

Aku : ehemehem^^

Cikgu buat-buat takdengar. Okay. #kejam



Keesokan harinya pula *jumaat.

Ada lagi waktu cikgu tuu. Dia cakap lagi ...

Cikgu : Alya , kenapa kamu kongsi air dengan dia.
Aku : HIHI. hampa kan taww aku mmg suka gelak.
Cikgu : Yelah. Demi abang. M.M
Aku : HAHA. isk. mana ada cikgu nii.

Then tetiba dia masuk part lain pulak.



Cikgu : aley, dia tu okay apa. Baik , tapi satu je yang saya nak cakap dia tu pemalas XD 
Aku : HAHAHA. 
Cikgu : Cuba lah nasihat dia tu sikit. Suruh belajar. Baru lah dia ada semangat nak belajar.
Aku : Cikgu, if kami cakap mcm tu kat dia nanti dia cakap kami ni suka ________ ! HAHA.
Cikgu : #buat lah mimik muka tuu. haha


Okay. Takboleh cerita detail sangat kan. haha. babaii

p/s : yaww. Aku mula belajar kesekolah memakai lens XD