" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





hrr~}
Isnin | 12:51 PG | 0Comment

Assalamualaikum.

haihai. lama Aku tak update blog kan ? yelah. Lappy sakit. sebulan dekat hospital. Aku rindu gila nak update. Terpaksa update guna iPad , menyusahkan XD. #nak kata Aku menunjuk ? silakan choi XP.

okay. Aku nak start dari hari khamis :P

khamis

: Ada sukan tahunan. Even, Aku takmasuk kan, Aku jugak yang penat buat bising && berjalan sana sini. hihi. btw, rumah sukan Titiwangsa menang XP hee, tengukk. Rumah sukan Aku jugak. hehuu. pebarisan punn monangg XD

jumaad

: waa takpergi Sekolah coz ramai hasut waa supaya tak payah datang XD

sabtuu

: meronggengg. nmerempit dengan maliha, iekaa, Lynn , hiza, pedot, nazmi, amir & ajieb. semua batch 94' Aku je batch 95' huahua. #Ada Aku kesaa?

ahad

: Mandyy sungaiii. yehaaaaaaaaaaaa !

isnin

: ingat kena denda. rupanya, cakapp sajee ouhh. kelingg XD

p/s : penolong pengawas cam sial. hakktuihhhh#
p/s : bila dapat online gunaa lappy niyy, bosan gilaa #sial lhaa