" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





1 MURID 1 SUKAN 1 MALAYSIA plus SUKANTARA : )}
Jumaat | 9:59 PTG | 0Comment

Assalamualaikum.


Haiiiiii. Prettier and handsome : ) 
Hari ini diseluruh sekolah di Malaysia ada buat 1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia. Penat jog satu sekolah. Then senaman terus buat acara Sukantara. Penat. 







Aku rumah titiwangsa ataupun dikenali sebagai rumah Merah
Semasa acara lompat jauh tu, lelaki mendahului sambil cikgu mencari mangsa-mangsa untuk acara lompat jauh tu.
Tiba-tiba cikgu datang dekat aku.


Teacher Linda : heh. Kamu boleh lari tak ?
Alya : Hihi #KERJA AKU GELAK 
Teacher Linda : heh. Boleh tak ?
Alya : #SENYAP plus KETAWA






Cikgu beredar dari situ. Cikgu mencari mangsa yang lain. 
Menyorok punya menyorok. Terkena sasaran.


Teacher Jaja : hah ! haritu ada latihan tak datang. #SAMBIL KETUK AKU DENGAN FAIL
Alya : HAHAHA. 
Teacher Jaja : Hah. Kamu masuk 4x200 meter.
Aku : pergh ! Taknak aa. Saya nak masuk lompat jauh. #ACT, MEMANG AKU SUKA LOMPAT JAUH NI . : P
Teacher Jaja : Okay. Saya letak nama awak yea. : P






Cikgu-cikgu : Cepattt ! Perempuan bawah 18 dahulu. 


pfft : cikguu ! jauh gila garisan dia. Ingat kita kita kita kaki zirafah ? HAHA.


Masa aku lompat tu. Aku nak terjatuh dan aku menjerit sambil mengedik-gedikkan badan. Act, aku memang gedik kan ? Tidak dinafikan : P


Ustaz Mail LAMBONG : Lepas ni kita buat acara lompat jauh berirama pula lah. 
Aku : ceitt^^ memerli : D


Acara kedua :


100 meter :


kan aku dah cakap. Aku taksuka nak lari-lari ni. Cikgu suruh juga kan. Ahaha. Best gila. Sampai kaki aku pun sakit.


Lontar peluru


berat. Tangan waa kecil ja : D


4x200 meter :


Aku tak lari sebab aku sakit kaki. Jyeahh~ lepas jugaaaaa. : D


btw, yang penting aku kena masuk acara LOMPAT JAUH : D 


byebye. 




maaf baju aku terselak sedikit : DDDD