" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





Hello (:}
Rabu | 8:55 PG | 0Comment

hello.

Harini ada kelas. Wow ! Penat sebab tidur pukul 3 pagi then pukul 6.45 dah bangun. Berapa jam ja alya tidur :P Btw, kelas sejarah taww. Disebabkan saya lemah dalam sejarah. Aku buat lah rajin pergi. Eh, pergi dengan ikhlas taww. Dengan membawa NOUVO PINK tuu. aku keluar dengan atie ni. Kau merempit laju gila doo :D aha. 

Masuk kelas. Ada lah dari 100% tu aku dapat 20% aha. Gila lah. Mana aku nak dengar. Dah mengantok :D hihi. Janji start pukul 8 then sampai sekolah cikgu pergi resthouse cakap nak makan. 8.3o baru start sampai lah pukul 12.15 macam tuu. Penat taww. aha. 


Then , balik tu lepak resthouse lagi. Sampai pukul 2.3o. Lepak , online andand cari kerja bahasa melayu :) 


Ouch ! To the gegirl. Be carefull. Before you crash (: thanks
 p/s : sorry ~ mood saya lari but kena marah dengan Si Dia :'(