" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





HAMBA ALLAH}
Rabu | 3:03 PG | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM.


HAI. TAKLARAT DAH NAK GADUH DENGAN ORANG TUA. TAPI NAK BUAT MACAM MANA. ORANG TUA NI TAKSEDAR DIRI YANG DIA TU LAGI BANYAK MASALAH. DARI DIA NAK JAGA AKU BAIKLAH PULIHKAN DULU ABANG DIA YANG TAKBERAPA NAK LAMA HIDUP TU. ADIK BERADIK SAMA-SAMA SUKA MENYUSAHKAN ORANG. 


first : aku taktahu lah apa yang dia orang ni nak.
second : apa yang kita orang buat semuanya salah. Dari hujung rambut hingga lah hujung kaki. semua salah. \agaknya makan tahi lembu pun ada orang nak ambil tahu kot/
third : jyeahh ! dia orang semua hebat mengalahkan Malaikat turun ke bumi. \agaknya lah/
fourth : dia orang ni sebatang kara ka ? takda family sendiri nak jaga. ? \tertanya-tanya jugak aku/
fifth : dia orang memang dilahirkan untuk jaga tepi kain orang eh ? \gila sawan ni/
sixth : Mak dia orang ni lahir katmana eh ? \maaf soalan ganas dah keluar/
seventh : HELLO ! Aku ada family lah. Family aku cukup lengkap. Meh nak senaraikan
: ayah
: emak

: 2 kakak
: abang
: 2 adik

okay. Habis aku merepek today. Migrain aku dibuatnya. Taklama lagi mati camtu je aku ni. : ) Yelah. Aku mati lagi aman hidup orang tua taksedar diri tuu kan ( : THATS ALL (: