" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





Today , I holiday..}
Isnin | 12:53 PG | 0Comment

Assalamualaikum..(tak jawab dosa)




Okay. Harini alya takpergi sekolah atas sebab "MAK AKU TAKSEDAP HATI NAK KASI AKU PERGI SEKOLAH" . Fahamm ! So, jangan cakap aku ni pemalas. Ahaha^. Orytee. Lagipun dari semalam lagi alya taknak pergi sekolah, ntah lahh , rasa malas gila lah nak pergi. Even, dah nak dekat cuti ryte. hihi.


[ credit : my sista . \aqillah/ ]


Then, pagi tadi alya bangun. Niat nak pergi sekolahh. But , cari baju sekolah , tudung sekolah, kain sekolah , semua tak jumpa. Ah ! terok gila kan. Memang benda tu macam taknak kasi aku pergi je. Ahaha^.

Seharian diruma. Bosan. Sangat-sangat. :D




\macam orang bodo jea aku type ni/ aha. bye