" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





:) smile more than teeth . haha}
Selasa | 1:39 PG | 0Comment

Assalamualaikum.



hai kawan-2. Harini mod saya sungguh baik dan baik sekali. Grr ! Saya sookaa ! Err , harini saya pergi sekolah dengan menaiki motor. Sebab takda orang nak hantar saya pergi sekolah ! Saya pergi bersama-sama kakak-2 saya. Keluar dari rumah nampak ada seorang budak ni , tayar motornya pancit. Dengan niat alya yang tulus ikhlas saya tumpangkan dia. Hihi. :'/

Sampai saja sekolah. Tu diaa. Parking penuh ! Whattheanjengg korang parking macam tuu. Mengom jea. Dah lah saya sangat pakar dalam parking-memarking ni. Ahaa :) Then dorang tolong-tolong ubah motor-motor busukk tu ketepi sebab motor pink nak parking. Ahah^. Ontheway ,balik ke kelas ada seorang budak ni kena buka stokin coz stokin dia berwarna-warni. Nasib lah cikgu takberapa nampak stokin aku. ALHAMDULILLAH.



Masuk kelas. ICT. Kene buat cable tu sampai siap. Saya taklarat nak buat sudah ! Sebab buat banyak kali tanya-tanya betul, then pergi suruh cek pula , salah ! aiyooo . Buat tu saje alya dah naik fedup ! Rasa macam nak lari jea dari kelas tu.  Tapi tak boleh lah kan ! Kena jugak buat sebab itu kerja kursus ! Penat hati aku taw nak sabar. \THANKS TO ATIE AND OTHER FRIENDS/. 

Tadi juga dapat kertas BAHASA MELAYU. Grr ==' Taksuka dengan result tu. Teruk sangat. Terima jelah ==' Ahaa^.