" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





Hehaa^}
Jumaat | 9:48 PTG | 0Comment

Assalamualaikum .


Hell to the o !


Midyear Exam membunuhkuuu ! wahh . Macam iklan ridsect pula kan . hee . Okay lhaa . Nak cerita soalan yang bernas yang takboleh aku jawab ! Aww aww . Malu *__*'


Semasa muka saya berparut haritu . Ramai cikgu tanya "EH , ALYA DAGU AWAK KENAPA ?" hoo /: Alya menjawab "TAKDE PAPE CIKGU, JATUH SAJA" hihi . yea alya jatuh . kahkah ^ lama kelamaan . Ramai pula cikgu-cikgu tanya soalan yang sama . penat nak menjawab sebab apa yang saya jawab semua itu tipu dan saya akan mendapat dosa .

Semasa saya menjawab exam haritu , cikgu ada tanya "BETUL KE AWAK NI JATUH?" . cikguuu ! saya rasa macam mahu jerit saja coz saya tak larat nak tipu lagi . Saya gelak-gelak . cikgu suruh cakap benar . Takmungkin saya tipu lagi . Saya penat . Saya penat ! lastly saya menceritakan semua yang benar . Ouch ! jangan salah kan saya jikalau benda itu tersebar luas . untuk pengetahuan , saya pun tidak tahu mengapa dan bagaimana hal ini tersebar seluruh sekolah !



Saya masuk kelas . cikgu yang lain bertanyakan soalan yang sama "ALYA , DAGU AWAK TU KENAPA EH HARITU ?" . Huwaaaaa ! rasa macam nak nangis . cikgu ramai prihatin terhadap saya . Saya teharu . Cikgu panggil saya sembang dengannya . dia cakap "AWAK LANGGAR TIANG KAN ?" isk ! bagaimana semua ini boleh tersebar . adakah ada sumber-sumber yang suka buat kontroversi ini ? ouch ! tak mungkin saya menuduh sebarangan . Cikgu tanya lagi "KAMU DENGAN AIMAN TU SERIOUS KE ?" saya menjawabb " CIKGU KENAPA BOLEH LEPAS KESITU PULA ?" cikguu cakap pula "AIMAN TU OKAY APA!" dengan konfiden nye saya menjawab . "CIKGUUU SAYA DENGAN AIMAN TU COUSIN" then blablabla . 


Saya malu pula bila saya couple dengan cousin sendiri . Act , cousin jauh lahh ! ahaha