" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





Perkhemahan .}
Isnin | 8:15 PG | 0Comment

Assalamualaikum .

Haluu . Dah lama tak berblogging kan ? Okay , nak cerita sal alya pergi perkhemahan haritu . 3 hari 2 malam . Banyak pahit manis berlaku . Ehem . Petang tu kitorang sampai di Lata Lawin . Cikgu kasi amaran && pantang larang semasa didalam hutan itu . Handphone cikgu pegang ==' Sokay aa . 

Malam tu cikgu ada main pecahkan belon pada kawan . Ala . Macam belon tu ikat dekat kaki kawan kita then kita kena pecahkan dekat kumpulan lain !? Paham tak ? tak paham suda lah ==' Ghee . Pahtu . Aku lari nak pijak belon jari kaki ku terseliuh . Aww ! sakit gila . Bengkak tahu . Cikgu suruh tidur . ==' Awal tahu . Dah tidur lena dapat mimpi entah ke mane . Cikgu gerak kitorang suruh berkumpul kat dewan padahal masa tu pukul 1 pagi . Geram plus bengang je . Dahla mata mengantuk kan . Dengan bunyi siren yang entah pahape buat aku takut jea . 

Dah berkumpul kat dewan . Cikgu marah-marah cikgu cakap "Ada duit member kita hilang , bukan sikit tapi banyak . Tetiba cikgu tendang-tendang kerusi . Ah ! cikgu panggel 5 orang bangun . Kuchai jerit-jerit . Aku buat tak kisah sebab aku dah ngantok ==' dah tutup lampu ni . Last-last cikgu "HAPPY BIRTHDAY TO YOU . HAPPY BIRTHDAY TO YOU . Cikgu Ida bawak kek ! Grr . Hampeh . Dorang lain semua menangis ==' Pahtu malam tu jugak cikgu buat burung hantu ==' Aku dikecualikan sebab injured . Sokay aa . =='

Dorang cerita ade yang takut ade yang lawak ada yang tidur pun ada . Yang lawak plus tidur tu usop punya cerita :-

Usop : mika lau takut panggil nama aku 3 kali .
Usop : kalau nampak hantu panggil aku aku nak cekik leher dia then nak jentik telor dia . Haha .

dorang cakap orang lain semua takut-takut usop boleh duduk plus tidur ==' Ghaha ^^

Esok pula ada buat isi air dalam belon then letak atas kerusi semua kena ikat . ==' lenguh satu badan dengan redah sungai plus panjat bukit bawak kerusi tu ==' pahtu cikgu ajak " sape nak ikut cikgu mandi kat atas . kitorang pun jum jelah , main-main semua " malam tu pulak cikgu buat Nightwalk . Ah ! cikgu suruh perempuan berdua jalan dekat kelapa sawit tu . Seram . Aku dengan nad tak habis-habis pelok macam kitorang Lesboo pulak . Aku pulak nekman aka Remy ada sebelah aku so aku dengan taktahu malu nye aku peluk dia ==' ahaha . Hee . Masa tengah tunggu giliran tu Usop cakap lagi :-

Usop : pada zaman purba . bla bla bla . dia buat lompat macam hantu pocong tu . 
Usop : 123 . Jentik sampai senak ==' ahaha

Nekman cakap aku dengan orang macam ni aku takut nak jalan ==' aha . 

Okay . Esok tu pulak cikgu ada buat apa tu . Isk , Aku taktahu nak cakap . Lompat sana Lompat sini . Yang melompat tu aku tak hamek kisah sangat tapi yang merangkak bawak besi tu . Adoyy , luka habis tangan aku plus kotor baju aku dengan lumpur ==' Btw . Best sangat tahu .

Mandi-mandi sungai lagi ==' Pahtu bersiap-siap kemas khemah then balik ==' Wahh ! Pengalaman kot , Wee . Balik ruma terus tidur then malam tu suruh pah aku urut sebab lenguh habis satu badan . 

p/s: Harini aku cuti sebab letih . Majoriti dalam kelas aku budak yang oergi camping semua tak pergi . :D wee . Esok pun aku cuti lagi sebab kena pergi khusus di Taiping ==' Sekian :) buhbyee <3