" A L Y A A Z I Z I "

flaw


Hello ;


" ALYA AZIZI.
19.
POLIMAS,JITRA.
DIP ENG ELECTRONIC
(COMMUNICATION). "

"Jagalah hati sendiri dahulu kalau rasa hati belum cukup nak jaga hati orang lain"





aiyoaaakkk !}
Rabu | 6:34 PG | 0Comment

Assalamualaikum . haihai . :'( 

- harini alya takde mood tu sume sebab guard lembab gila babi tu lah . menyirap gila dengan dia tadi . yelah . minta tolong pun tak boleh . tangkap orang date laju jea . bengang jea . but . "sabau alya sabau" , "kau ni kan , sabar lahh" ahaha. tu dengar dari mulut Puteri Sofia aka Osya . hihi . bukan aku taksuka pakai seluar tu . besau macam budak hiphop pulak aku kankan ! ahaha , malu tahu pakai seluar tuu . haihh .

-okay . masuk waktu BAHASA MELAYU . kene masuk dewan makan asrama . so pergi aa situ . wahh ! tenguk ada cikguu tuu . Lens dia wah ! panjang . then si Afiq ni nak tanya cikgu guna nama aku "cikguu ! alya tanya lens cikgu berapa harga ?" cikgu jawab dengan suare romantisnya "Lens ni ha , 6 ! " semua ternganga . pahto cikgu sambung cakap "6 ribuu " . Wow ! nak beli camera saje pun dah mahal pahto nak beli lens pulak . wee .

- masuk waktu BAHASA INGGERIS . teacher suruh pergi Bilik Bahasa Inggeris . so aku pun pergi aa . then tenguk-2 teacher kad kanten . teacher cakap nanti kita masuk . so , oh okayy . sambel-2 usya si Eman teman kawan-2 dia makan . hihi . tengah rancak sembang plus usya teacher cakap "hah ! macam dah tahu sape yang kene bace jap lagi" aku pun terus gelaba en "BACE-BACE" haha . then , teacher ajak masuk bilek . Ops ! bilek Bahasa Inggeris lah . ahaha . suka piker negatif(-) ahaha . pahto okay lah . pergi-2 ade cikgu tuu suruh keluar && kemas bilek tu . Hendun dengan semangatnya amek penyapu tu then terus sapu-menyapu . kesian tenguk hendun sorang-2 . aku pergi aa penjam kad kelas sebelah tuu . pahto , sapu-2 . hah ! malas dah neh . sapu laju-2 cikgu cakap "Hey , anak dara jangan lah sapu ganas-2 , patot lah habuk beselerakk" aha . so , sapu slow-2 . cikgu keluar kembali balek sapu ganas-2 . hee . yela nak cepad habis kan . hah ! dengan kata-kata cikgu tadi . aku kena baca ! aiseymen . tergagap-gagap aku baca tuu . yea . story tu pasal smoker ! then teacher cakap macam mane ntah aku ingat sikit jea "sape lah pakwe yang hisap rokok tu " aku menyampuk "sape la tu" teacher cakap " ntah lahh , balik tenguk-2 la pakwe sape yang hisap rokok tu" ahaha .

 caitt . dah la tuu . nak detail-2 pulak kan . byeeee